Andre Sider af mig

onsdag den 29. marts 2017

Dagen i dag er fyldt med.......


......ord :

Djævelen hviskede i mit øre: "Du er ikke stærk nok til at modstå stormen."

I dag hviskede jeg i Djævelens øre: "Jeg er Stormen."

......humor :

I dag er høflighed blevet så sjælden, at folk tror man flirter.

...... erkendelser:

Hvert eneste øjeblik kan være en ny begyndelse.

......opdagelser :

Clinomani : Et udtalt ønske om at blive i sengen.

......viden :

I dag er det 11 måneder siden, at jeg var mør og blev ædru.

......konstateringer :

I dag er den første dag i resten af mit liv.

Så kære venner, tillad denne lille nyctofile skribent at bruge dagens blog på at lade ovenstående sentenser stå alene, og nøjes med dagens allerbedste opdagelse :

Ryggen er rank, og modet på plads - for jeg holder mig ædru.

En dag ad gangen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar