Andre Sider af mig

torsdag den 8. december 2016

Første gang.


Det var så det.

Første gang er overstået, og nu er jeg træt i kroppen og gennemmørbanket. Mit hoved er fyldt med alle de indtryk, min første gang har efterladt. Men som alle andre efter første gang, så har jeg også en god, varm fornemmelse i kroppen. En af den type, der fortæller at alt er gået op i en højere, nærmest orgasmisk udløsning. En befrielse, der gerne tåler gentagelse.

Hvilket også kommer til at ske. Godt nok først om 3 måneder, men jeg har aftalt at jeg øver mig på mig selv undervejs. Og måske endda kommer frem til mere af samme slags. Noget, som min krop og mit sind ved gud har trængt til gennem længe. Al den tid, hvor det hele har hobet sig op, og fyldt mere og mere.

Nu er det på vej væk. Heldigvis. For var min krop blevet budt mere af den slags, tror jeg den havde taget det hele ind, og holdt godt fast på det.

Hvad jeg snakker om ?

Naturligvis min første omgang på Livsstilscenteret i Brædstrup. Stedet, hvor jeg har trænet i vand, øvet yoga, gået ture, trampet i pedaler, mediteret, og spist, spist, spist.

Hele 6 måltider om dagen. Ikke store, men præcis i den størrelse, der skal til for at holde forbrændingen igang, og indeholdende alt det, der kan styrke krop, ånd, og sjæl. Groft, grønt, ristet, kreeret med omtanke, og smagt til med kærlighed.

Indrømmet, jeg har helt sikkert forsøgt flere gange at tabe vægt før i tiden. Men aldrig på en sådan måde, at det medførte en direkte livsstilsændring.

Det er så det, jeg er på vej ind i nu. For den kommer ikke hverken på fire dage, eller af sig selv. De tanker, teorier, og samtaler, der har været de sidste 4 dage, skal jeg nu igang med at udbygge de næste 3 måneder. Inden jeg så skal ned på centeret igen, og endnu en gang gennem 4 dage med det hele.

Det glæder jeg mig til. Ligesom jeg også glæder  mig til at vælte omkuld i min sofa om 4,5 minutter, og ømme mig med smil på læben.

Jeg tror ikke der går 3 minutter efter jeg er væltet, før jeg sover............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar