Andre Sider af mig

lørdag den 3. december 2016

Udenfor.....


....... er der iskrystaller i min græsplæne, Det hvide skær giver morgenen et koldt og mystisk udseende. Der er ingen vind, så alt står stivnet i en præsentation af et evighedsbillede, hvor den eneste forandring er dagens langsomme indtog.

Sarte lyserøde skystriber fortsætter morgenens mystiske udseende, og minder mig om, at livet er et eventyr. Hvor både gode og mindre gode begivenheder kan ske, men hvor der altid er mulighed for en lykkelig slutning, hvis man vil. Og hvis man dagligt arbejder på at forandre den virkelighed, man bringer med sig, med en positiv indstilling, vil ting kunne lykkes.

Så i dag vil jeg arbejde på, at gøre de ting færdige, jeg har sat mig for. Og bruge tid på at se, om jeg kan gøre noget anderledes. Alt sammen mens dagen kommer til at udfolde sig, og frosten modvilligt overlader arenaen til solen.

Det bliver en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar