Andre Sider af mig

onsdag den 26. oktober 2016

Hellere sent end slet ikke.

Så var det lige, at der gik en hel del timer inden jeg fik sat mig ved tastaturet og gjorde parat til dagens tanker. Egentlig er der ikke noget at sige til, at der blev dømt Time-Out i dag, da det meste af morgenen og formiddagen gik med at rejse gennem landet for at ende ved min kære fader, der havde brug for sin håbefulde podes hjælp med det der vanvittige Internet-via-coax.

Så der er blevet hygget, nydt, og snakket til den helt store guldmedalje. Om alt og intet. Gennem smil og tankefuldhed. Over fortid, fremtid og nutid.

Og livet udfolder sit jeg, så verden igen føles stor og dejlig. Så virkeligheden igen får nydelsens kravledragt på, og begiver sig ud mod morgendagens ukendte horisonter.

Livet er nu dejligt - og imorgen kommer der nyt. For nu hedder det godnat, og på gensyn.

*snorkmode = On*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar