Andre Sider af mig

torsdag den 27. oktober 2016

Kærlighed......

...... er mange ting. Og på en rejse som den, jeg lige har foretaget  på tværs af Danmark, har jeg oplevet den på mange måder.

Kærligheden mellem mor og barn, datter og far, mand og kvinde, to af samme køn, unge og gamle. Og alle har de haft det til fælles, at ingen bestemmer hvem og hvordan man elsker.

Så nu, hvor jeg har vendt næsen mod hjemlandet igen, er jeg spændt på hvilke følelser, jeg vil se blandt mine medmennesker undervejs.

Vil der være glæde ? Sorg ? Jalousi ? Vrede ?

Vil der blive skældt ud eller kysset ?

Vil jeg igen se ung kærlighed danse jublende lykkeligt, mens regnen styrter ned ?

Eller vil jeg opleve jalousi fra to kærester på den anden side af 80 ?

Uanset hvad jeg kommer til at opleve på min vej gennem landet, er én ting sikker.

Kærlighed er det stærkeste, der findes. Og jeg håber, at jeg finder den igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar